Rajd Portugalii przedostatnią rundą Classica
Dodane przez PRZYSZLAKOWSKI Mateusz dnia Czerwiec 06 2016 22:11:50
114-1-950x71311. już runda Classic Cup przeszła do historii. Na zawodników czekało 10 odcinków specjalnych o zróżnicowanej nawierzchni i charakterystyce. Jak w Portugalii wypadli kierowcy RRT? Sprawdźmy to!

W klasie CC1 reprezentowali nas Tomek Sobieraj i Grzegorz Jackowiak. Tomek zajął dobre 6 miejsce, aczkolwiek wynik mógł być nieco lepszy gdyby nie stracona pozycja na ostatnim oesie rajdu. Niestety z rywalizacją przedwcześnie pożegnał się Grzesiek.

Klasa CC2 w końcu doczekała się naszego przedstawiciela. Maciek Ślefarski postanowił spróbować sił za kierownicą Subaru Imprezy z 2003 roku. Finalnie Maciek zajął bardzo dobre 2. miejsce!

W mocno obsadzonej klasie CC3 najlepiej poradził sobie Kamil Żurawlew, który podobnie tak jak Tomek, stracił na ostatnim oesie jedną pozycję i zakończył zmagania na 6. miejscu. Na 13. pozycji sklasyfikowany został Marcin Aniołek.

Więcej w rozwinięciu newsa

Rozszerzona zawartość newsa
RichardBurnsRally_SSE_2016_06_03_18_48_12_272-950x534


11. już runda Classic Cup przeszła do historii. Na zawodników czekało 10 odcinków specjalnych o zróżnicowanej nawierzchni i charakterystyce. Jak w Portugalii wypadli kierowcy RRT? Sprawdźmy to!

W klasie CC1 reprezentowali nas Tomek Sobieraj i Grzegorz Jackowiak. Tomek zajął dobre 6 miejsce, aczkolwiek wynik mógł być nieco lepszy gdyby nie stracona pozycja na ostatnim oesie rajdu. Niestety z rywalizacją przedwcześnie pożegnał się Grzesiek.

Klasa CC2 w końcu doczekała się naszego przedstawiciela. Maciek Ślefarski postanowił spróbować sił za kierownicą Subaru Imprezy z 2003 roku. Finalnie Maciek zajął bardzo dobre 2. miejsce!

W mocno obsadzonej klasie CC3 najlepiej poradził sobie Kamil Żurawlew, który podobnie tak jak Tomek, stracił na ostatnim oesie jedną pozycję i zakończył zmagania na 6. miejscu. Na 13. pozycji sklasyfikowany został Marcin Aniołek.

Klasa CC4 to występ dwóch naszych reprezentantów. Daniel Zarychta dzielnie walczył z Japońskim Samurajem by ostatecznie przegrać pierwszą pozycję o 14 sekund. Wszystko rozstrzygnęło się na ostatniej próbie, bowiem po 9. oesach Daniel tracił zaledwie 1 sekundę do prowadzącego Japończyka. Drugi nasz kierowca, Janek Gorczyca, musiał niestety wcześniej opuścić Portugalię.

W klasie CC6 pewne zwycięstwo odniósł Mateusz Przyszlakowski, który postanowił zamienić Corsę na Clio co wyszło mu chyba na dobre. Z rywalizacji odpadł dosyć szybko Mateusz Żarnowski.

A jak było w klasie CC7? Najlepszy z RRT był Marcin Zmysłowski, który uplasował się na 3. miejscu. Pozostali kierowcy czyli Adam Haupt i Andrzej Siekański nie dojechali do mety.

Co wiemy po rajdzie Portugalii? Jak wygląda punktacja mistrzostw?
Na 99% miejsce w TOP 15 ma już zagwarantowane Mateusz Przyszlakowski, który do tej pory ukończył wszystkie rundy, a przypomnijmy, że 2 najsłabsze wyniki będą odpisane od końcowego dorobku punktowego. W związku z tym, Mateusz może odpuścić nawet ostatnią rundę.

W nieco gorszej sytuacji jest Kamil Żurawlew, Marcin Zmysłowski i Daniel Zarychta, którzy muszą ukończyć ostatni rajd i to na w miarę wysokim miejscu w klasie. W przeciwnym wypadku wyżej wymienieni zawodnicy mogą nie załapać się do TOP 15, za którą organizator przewiduje puchary.

Na trofeum ma szanse jeszcze Tomek Sobieraj, który potrzebuje dużych punktów zdobytych w kończącym sezon rajdzie. Może zmiana klasy by pomogła zdobyć odpowiednią ilość oczek by móc cieszyć się z miejsca w najlepszej piętnastce?

Na pewno przed nami sporo emocji związanych z występem naszych zawodników w Rajdzie Sardynii! Mamy szanse na 5 pucharów z 15 możliwych! Byłoby to nie lada osiągniecie dla nas jako zespołu. Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli i uda się sięgnąć po upragnione trofea :) Do boju RRT!


5-950x507

94-950x713