Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Forum ˇ Strona Główna ˇ Fanpage RRT ˇ Rookie Cups ˇ RBR Czech ˇ Photostream ˇ Linki ˇ Galeria ˇ Logo RRT ˇ Kanał YouTube ˇ Kalendarz ˇ TeksturyPaździernik 17 2018 09:55:41
Rajdy
Trwające
9.GVRC Classic Cup 18 (pozostało 4 dni do końca)
#12 VRC - Dayinsure Wales Rally GB (pozostało 4 dni do końca)
Nadchodzące
Virtual SuperOES - Round 6 (pozostało 6 dni do startu)
 
Klasyfikacja NFD
2
1162.9
9
236.1
16
109.8
20
58.5
26
35.0
 
Klasyfikacja NFD All-Time
9
2427.9
13
1541.4
14
1304.8
15
1301.8
18
1177.2
19
1162.9
27
733.5
30
610.6
32
566.1
35
421.3
49
56.0
 
Kwietniowa Rewolucja w RRT

rbr_220Ostatni miesiąc był niezwykle emocjonujący nie tylko ze zwględu na Rajdowe wyniki zespołu ale również ogłoszenie nowych kierowców RRT, którzy niewątpliwie podnoszą ogólną jakość zespołu, co móżna zauważyć już po wynikach kwietniowych Rajdów. Pomijając główny cykl WRSMP, nasi kierowcy  wystartowali w czterech kolejnych rundach, Pucharu Asów, Pompy, RSWiM oraz Pucharu Automobilklubu. Nasi kierowcy najliczniej stawili się na starcie piekielnie trudnej trzeciej Rundy Pucharu Asów. Na starcie której zobaczyliśmy ponad 100 załóg, do mety dotarło 82, niestety sztuka ta nie powiodła sie dwóm z ośmiu startujacych naszych kierowców, Boncela musiał zrezygnować po 3 oesie, Magdziarz skończył rywalizację na 4. Najszybszym kierowcą okazał się Adrian Klimas(Skoda Fabia S2000 evo2), nie dając cienia szansy innym kierowcom, drugi na mecie Andrzej Kupczak(Peugeot 207 S2000) poniósł ponad półtoraminutową stratę, najniższy stopień podium przypadł dla Damiana Sytego (Subaru Impreza N14), który wyprzedził czwartego na mecie Dawida Kapice(Peugeot 207 S2000) tylko o 3 sekundy. Najlepiej z zespołu RRT zaprezentował sie Arkadiusz Nieroda (Opel Corsa S1600) zajmując 17 miejsce w generalce oraz wysokie 4 w klasie, dobry wynik w tym ciężkim Rajdzie zanotował Tomasz Sobieraj(Subaru Impreza N14 URT) zajmując 25/5 miejsca w generalce/klasie. 30 w generalce Mariusz Fober(Ford Fiesta Mk.VI S2000) wyprzedził Artura Jarosa(Lada Kalina R2) minimalna różnicą 0,1 sekundy. Po Rajdzie Mariusz napewno nie jest w pelni zadowolony, gdyż do 6 odcinka zajmował rewelacyjne 7 miejsce w genralce. Na uwagę zasługuje również fakt, że Artur zajął znakomite 4 miejsce w klasie A6. Niezadowoleni z wyniku napewno są kolejno Daniel Zarychta oraz Maciek Ślefarski, którzy przez problemy na trasie zajęli odpowiedni 53/12 oraz 74/15 miejsca w generalce/klasie.

IV Runda Pompy przeszła do historii z uwagi na fakt, że zwyciężcą Rajdu został zawodnik z klasy A6, Daniel Wojtczak(Lada Kalina R2) pokonując mocniejsze samochody klasy N4 oraz A8, o wielkim pechu może mówić Goralik Łukasz(Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A) który na starcie ostatniego odcinka miał blisko dwu minutową przewagę nad Danielem, jednak nie ukończył on zmagań na ostatnim oesie i do jego czasu zostało doliczone 3 minuty. Kolejne miejsca podium uzupełnili zawodnicy klasy N4 Patryk Scieszka(Subaru Impreza N14 URT) oraz Damian Syty(Subaru Impreza N14) W naszym zespole najlepiej zaprezentował się Tomasz Sobieraj(Subaru Impreza N14 URT) kończąc zmagania na 8 miejscu. Tomek do 7 oesu utrzymywał fenomenalne 3 miejsce w generalce, wygrywając 3 oes z dużą przewagą nad całą stawką, dzięki zankomitemu doborze opon. Kolejne próby nie były tak blyskotliwe ale w ogólnym rozrachunku 8 w generalce oraz 5 miejsca w klasie są dotychczas najlepszym wynikiem zawodników RRT w Pompie. Kolejnym dwóm zawodnikom RRT udało się dojechać w "10" mocno obsadzonej klasy N4, mowa o Weekendzie(Subaru Impreza N14 URT) oraz Maćku Ślefarskim (Subaru Impreza N14 URT) którzy zajeli odpowiednio 14/8, 16/9 miejsca w generalce/klasie. Wyniki reszty naszych kierowców były poniżej oczekiwań. Mateusz Magdzierz(Peugeot 106 Rallye A5) zajął 45 miejsce w generalce i kolejny raz 7 w klasie a5, zdobywając 4 punkty w czwartej rundzie z rzędu, na uwagę zasługuje jedynie, 14 miejsce w generalce na 8 oesie, pokonując na tym odcinku kolegów z teamu w dużo mocniejszych rajdówkach. Na 52 miejscu do mety dotarł Artur Jaros, a na 59 Daniel Zarychta.

RichardBurnsRally_SSE 2013-05-02 21-47-13-73

Kolejną imprezą na której nie zabrakło naszych zawodników była 3. Runda Pucharu RSWiM na starciu staneło 55 załóg w tym 4 kierowców RRT, w klasyfikakcji generalnej na sześciu pierwszych pozycjach zostało sklasyfikowanych pięciu kierowców startujacych w Subaru Imprezie N14, dzięki błędom Adriana Klimasa zwycięstwo w Rajdzie padło łupem gościa z Rosji, na drugim miejscu został sklasyfikowany BArtosz Hoffman, trzecie miejsca przypadło tym razem dla gościa z Łotwy, który jako jedyny z czołówki jechał Mitsubishi Lancerem Evo 9, kolejnych trzech zawodnikow dzielił tyklo pół minuty, pierwszym poza podium był wspomniany Adrian klimas, za nim uplasował sie Dawid Kowalski, a 6 miejsce zajął Tomasz Sobieraj, który w ostatnim czasie notuje znakomite wyniki. Dobrą formę kolejny raz zasygnalizował Maciek Ślefarski(Subaru Impreza N14 URT), który po dobrym występie w Pompie tym razem zajął 13 miejsce w generalce, na 20 miejscu został sklasyfikowany Daniel Zarychta(Volkswagen Polo S1600) ostatni z zawdoników RRT który dotarł na metę, zmagań nie ukończył Mateusz Magdziarz(Volkswagen Polo S1600) dla którego był to kolejny nieudany kwietniowy Rajd.

Ostatnim Rajdem odbywającym się w kwietniu, który jest poważnie traktowany przez włodarza zespołu mianowicie Puchar Ap, został zlekceważony przez naszych (i nie tylko) kierowców. 4. Runda Pucharu Ap, mogła się nazywać Pucharem Fiesty, ponieważ Ford Fiesta ST to jedyny samochód dopusczony do czwartej rundy. Niska popularność Rajdowej Fiesty spowodowała słabą frekwencję na starcie. Przypominając regulamin Pucharu, gdzie znajduje się zapis który mówi, że do klasyfikacji zespołowej wlicza się wyniki punktowe trzech najlepszych kierowców na mecie Rajdu, chciałbym podkreślić, że niestety na starcie staneła tylko trójka kierowców naszego zespołu którzy rywalizowali na szutrowych trasach. Zwyciężcą Rajdu okazał się Adrian Klimas(AUTOMOBILKLUB POLSKI WRT) który otwarcie mówi, że w tym sezonie chcę wygrać cały cykl Pucharu Ap, drugi na mecie Dawid Chorobik(Poland Virtual Rally Team), trzecia pozycja na mecie przypadła również zawodnikowi Automobilklubu Polski WRT Dariuszowi Jakubczykowi. Zespół AP WRT pewnie zmierza po tytuł w klasyfikacji generalnej Pucharu, jednak kolejne pozycję nie są takie pewne, a nasz zespół ma sporą szansę na najniższy stopień podium na koniec sezonu, dotychczas dzięki bardzo dobrej postawie Daniela, Mateusz i Maćka, a swoją małą cegiełkę w tej rundzie również dołożył Grzesiek Berent za co jesteśmy wdzięczni. Wśród kierowców RRT najlepiej zaprezentował sie Mateusz Magdziarz zajmując 13 miejsce, warto zauważyć, że zawodników na pozycjach 11-14 dzieliło niecałe 10 sekund!! Pokazuje to jak bardzo wyrównany i ciekawy jest to Puchar, dzięki dopusczeniu do startu w rundzie tylko jednej klasy. Daniel pokazywał w czasie Rajdu bardzo dobre tempo jednak nie ustrzegł się błędów przez co zajął 24 miejsce. Grzesiek Berent dla którego był to debiut w tym Pucharze z naszym zespołem zajął 33 miejsce. W klasyfikacji indywidualnej o wejście do czołowej "10" walczą zaciecie Zarychta z Magdziarzem, przewaga Daniela wynosi po IV rundzie niecały punkt!

Świeża krew w RRT

912100_483242825062184_1810151696_nJako szef zespołu Rookie Rally Team chciałbym przedstawić naszych nowych kierowców (kumpli biggrin ). Przed nami długi i wspaniały sezon wirtualnych rajdów. W imieniu starej ekipy RRT życzę wszystkim nowym zawodnikom szerokości i gumowych drzew na Pekłach!

Grzegorz Berent (Peugeot 205 GTi A6):
Rajd Lotos 2013 będzie moim debiutem w Rookie Rally Team. W tej imprezie moim jedynym celem jest dojechanie do mety w jednym kawałku i sprawdzenie umiejętności jazdy po śliskiej nawierzchni. Oczywiście mam nadzieję, że dzięki pomocy ze strony mojego nowego teamu, już za kilka rajdów będę mógł nieco wyżej zawiesić poprzeczkę oczekiwań.

Mariusz Fober (Ford Fiesta S2000):
Moim największym celem jest zbieranie doświadczenia w WRSMP i oczywiście ukończenie jak największej ilości rund bez SR. Na wysokie miejsca raczej nie liczę bo to mój pierwszy sezon w WRSMP, ale będę się starał godnie reprezentować team Najlepiej czuję się na asfaltach a największą bolączką jest śnieg, ale jak to mówią trening czyni mistrza

Tomasz Sobieraj (Subaru Impreza N14 URT):
W nadchodzącym sezonie chciałbym bez większych przygód dojeżdżać do mety w równym tempie nie odbiegającym zbytnio od swoich rekordów.W moim przypadku najwięcej muszę pracować nad psychiką bo przy ważnych rajdach czyli np.WRSMP moje tempo spada bo presja działa jak hamulec i mam do wyboru albo wydzwonić albo powoli dojechać do mety.Muszę znaleźć złoty środek i będzie dobrze.
Jeśli chodzi o nawierzchnie to najlepiej się czuję na asfaltach typu Hradki czy Sosnova ,a jeszcze lepiej gdy nawierzchnia nie jest sucha , a najlepiej jak jest ruletka z doborem opon.
Z nielubianych tras to Australia no i śnieżna Finlandia.
W poprzednim sezonie w WRSMP w klasie N4 cztery punkciki zdobyłem więc fajnie by było coś więcej ugrać choć wiem ,że konkurencja jest jeszce silniejsza i będzie baaaardzo trudno.

Weekend (Ford Fiesta S2000):
Moje cele na nadchodzący sezon to - dojeżdżanie do mety i dogadanie się z autami którymi startuję. Celuję w pierwszą dziesiątkę klasy N4 jak i S2000. Jak widać po POMPIE założenia realizuję i będę z każdym rajdem walczył o więcej. Starając się zdobyć jak najwięcej punktów zarówno w punktacji indywidualnej jak i zespołowej.

Damian Boncela (Peugeot 106 A5):
Jest to już mój 3 sezon WRSMP ale pierwszy w a5 . Na początku chciałbym bardziej poznać auto . Najlepiej czuje się na czeskich dziurawych asfaltach jazda po tych odcinkach sprawia mi największą frajdę : ) Moim celem jest dojeżdżanie do mety

Krzysiek Pawlak (Subaru Impreza WRC):
Moim głównym celem jest cykl WRSMP ,który zamierzam pojechać autem WRC dokładnie subaru i przede wszystkim jednym z założeń jest dojeżdżanie do mety a marzeniem zdobyć kilka punktów.Na wszystkich nawierzchniach czuję się dobrze a im trudniejsze warunki tym lepiej to na razie chyba tyle co do WRSMP a resztę pucharów pojadę w miarę możliwości czasowych cele podobne.

RRT na mecie 3 Rundy Ap i Memoriału JK i MB
Pod koniec marca odbyła się już III Runda II Pucharu Ap, na starcie zobaczyliśmy cały zespół RRT w Fiestach s2000. Na szybkich szutrowych trasach bezkonkurencyjny okazał się mistrz klasy s2000 Adrian Klimas(Fabia s2000), wygrywając 6 z 8 odcinków. Miejsca 2-6 dzieliło jedynie 20 sekund, a podium uzupełnili Chrobik Dawid(207 s2000) i Jakubczyk Dariusz(Fabia s2000). Najlepiej z naszych zawodników spisał się Daniel Zarychta, który zajął znakomite 14 miejsce zdobywając duże punkty w klasyfikacji zespołowej oraz induwidualnej, ze swojego występu zadowolony musi być Maciek, który zajął 19 miejsce, na 33 miejscu dotarł Magdziarz, który zmagał się z dużymi problemami w czasie całego Rajdu.

Niespełna miesiąc przed startem WRSMP, zespół RRT wziął udział w VII Memoriale Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza, który tradycyjnie odbył sie na wielickich asfaltowych oesach, aura w tym roku była mało łaskawa i wszystkie 4 oesy odbyły się na mokrej nawierzchni.

Na starcie stanęły 192 załogi, dojechało 167, wśród polskiej czołówki, wirtualnych kierowców, nie zabrakło również zawodników RRT. Wszyscy kierowcy podkreślali, że wynik w tym krótkim Rajdzie jest drugorzędny, a najważniejsza jest pamięć o wspaniałych kierowcach, jednak żaden z zawodników nie zamierzał odpuszczać. Najlepszym wynikiem w zespole może pochwalić się Maciek Ślefarski, który wystartował dobrze sobie znanej w Toyocie Celice st205, dojeżdząjąc na 65 miejscu w generalce oraz 13 w klasie, gdyby nie błąd na drugim odcinku, Maciek miał szanse dotrzeć do mety na około 40 miejscu, plasując się w "10" klasy A8.

Kolejni nasi zawodnicy wystartowali w mniej znanym i nieubianym Fiacie Punto s1600, przypominamy, że regulamin pozwalał startować samochodami, którymi w przeszłości jeździli mistrzowie, Kulig i Bublewicz. Sukcesem Daniela było dotarcie do mety w tych bardzo trudnych warunkach bez używania systemu SR, spokojną i bezpieczną jazdą dojechał on na 79 miejscu w generalce i 14 w klasie. Magdziarz wybierając zgoła inną taktykę, po wynikach na 3 i 4 oesie udowodnił, że potrafi dobrze poradzić sobie z ciężkimi warunkami zajmując 11 i 6(!) miejsce w klasie, jednak w ogólnych rozrachunku wynik poza "100" w generalce jest napewno rozczarowujący.

Przypominamy, że już w drugim tygodniu kwietnia, startuje sezon WRSMP! Wszystkim naszym kierowcom życzymy powodzenia i do zobaczenia na mecie!

Marcowe szlify przed WRSMP
988229_348642721928666_1727982158_nMarzec był kolejnym miesiącem w którym zespół RRT wystartował na wielu wymagających wirtualnych trasach, które mają na celu jak najlepiej przygotować naszych kierowców do startu w głównym cyklu sezonu jakim jest WRSMP, które rozpoczynają się już w przyszłym tygodniu! Oprócz zmagań na dobrze znanych trasach Pucharu Asów, Pucharu eRki oraz Pompy, lider naszego zespołu Daniel wystartował w piekielnie ciężkiej i wymagającej asfaltowej rundzie cyklu European Rally Championship, była to już trzecia runda tych prestiżowych rozgrywek, jednak przez wcześniejsze problemy z uzyskaniem licencji w Rajdzie Wysp Kanaryjskich wystartował tylko Daniel, kolejni nasi zawodnicy nie mieli tyle szczęścia, Maciek ciągle czeka na jej przyznanie, a Magdziarz nie stawił się na starcie. Debiut naszego kierowcy okazał się bardzo szczęśliwy, ponieważ w pierwszym starcie zajął on bardzo dobre 20 miejsce w klasie s1600, jadąc oczywiście Volkswagenem Polo. Gratulujemy Danielowi sukcesu i życzymy kolejnych oraz wierzymy, że w przyszłej Rundzie na starcie ERC zobaczymy wszystkich naszych kierowców.

Zespół RRT postanowił wystartować w nowo powstałym cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Warmii i Mazur, do I Rundy wystartowało 49 wielonarodowościowych załóg, do mety dotarło 36, nasi zawodnicy wystartowali z dużym apetytem na wysokie lokaty, najlepiej zaprezentował się Daniel Zarychta, który wystartował w lubianej przez siebie klasie A8, jadąc Lancerem EVO 6,5 do mety dotarł na 8 miejscu w klasyfikacji generalnej i 2 w klasie! Mateusz z Maćkiem pojechali w dwóch bliżniaczych Fiestach s2000, dojeżdżając do mety odpowiednio na 17 i 22 w generalce i 7 oraz 9 miejscu w klasie. RichardBurnsRally_SSE 2013-04-16 23-50-48-96Pompa przyzwyczaiła nas do trudnych warunków na trasie, mokra, szutrowa nawierzchnia pozwoliła na zdobyciu punktów w klasie dwóm naszym kierowcom, Mateusz wystartował tradycyjnie w 106, a jego 35 miejsce w generalce na 88 startujących załóg można uznać za satysfakcjonujące, warto zaznaczyć, że była to trzecia z rzędu Runda w której zdobył on punkty w klasie A5, zajmując 7 miejsce. Po nieudanych startach w Subaru N14, Maciek Ślefarski postanowił przesiąść się do klasy A8, wybór padł na Toyote Celice st205, innego wyboru dokonał Daniel startujący w Lancerze evo 6.5, który za 7 miejsce w klasie zdobył pierwsze punkty w tegorocznym cyklu. O sporym pechu może mówić Maciek, ponieważ był on bliski zdobycia punktów, jednak 12 miejsce w klasie może uznać jako poprawny wynik.

Nasi kierowcy zostawili lepsze wrażenie podczas II Rundy Pucharu Asów. Daniel i Mateusz ruszyli na trasę VW Polo, natomiast nasz trzeci kierowca testował w warunkach bojowych Opla Corsę. Po niezbyt udanym początku Rajdu Magdziarz dojechał na 7 miejscu, 9 był Maciek, który cały Rajd jechał równym tempem, co pozwoliło mu zakończyć Rajd w "10", chociaż w komentarzu po skończonym Rajdzie nie krył swojego niezadowolenia z wyniku. Daniel na pewno nie zaliczy tego startu do zbyt udanych, 11 miejsce w klasie to za mało, patrząc na jego duże umiejętności.

Nie mogę się już doczekać kwietniowych emocji związanych ze startem naszej ekipy w Rajdzie Lotos, który otworzy sezon Wirtualnych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski! Naszego teamu na pewno nie zabraknie też na wielu innych imprezach o niższej randze. Do zobaczenia na odcinkach!

Luty w zespole RRT
Miesiąc luty obfitował w Rajdowe emocję, zespół RRT pojawił się na starcie czterech różnych pucharów, najważniejszym startem była II Runda Pucharu Ap, w której bardzo dobrze prezentowali się dwaj kierowcy naszego Teamu, Daniel Zarychta i Mateusz Magdziarz, o pechu może mówić Maciek Ślefarski, który nie sprostał trudom Rajdu, warto jednak zaznaczyć, że pokonał on swoich kolegów na pierwszym oesie. Podczas kolejnych prób dwaj nasi kierowcy toczyli bardzo interesujący pojedynek, osiągając na przemian lepsze wyniki, sytuacja ta utrzymała się do 6 oesu, którego nie ukończył Daniel, w rezultacie spadł on w klasyfikacji na 25 miejsce, Mateusz osiągnął metę na 12 miejscu, przegrywając przynajmniej jedną pozycję na bardzo krótkim ostatnim odcinku Rajdu.

Kolejnym emocjonującym startem była II Runda bardzo ciężkiej Pompy Cup, w której wszyscy nasi zawodnicy startowali w odmiennych klasach. Ślefarski Maciek wystartował w bardzo szybkiej Subaru Imprezie, niestety Maciek nie może być zadowolony z wyniku, 69 miejsce w generalce i 29 w grupie nie jest szczytem możliwości tego chłopaka. Najlepszy wynik w zespole uzyskał Daniel w dość dobrze znanej mu Ładzie Kalinie, osiągnął on metę z 52 czasem w ogólnej klasyfikacji i 15 w klasie. O pechu może powiedzieć Mateusz Magdziarz, który startował w dobrze mu znanym Peguocie 106 po pierwszych 4 odcinkach zajmował on znakomite 39 miejsce w generalce i 5 w klasie, jednak na oss5 popełnił nieodpowiedzialny błąd i musiał skorzystać z systemu SR, cały Rajd Mateusz skończył ponad 3 minuty za Danielem na 58 miejscu i 7 w klasie.

Nasz zespół wystartował również w dwóch mniej prestiżowych Rajdach tj. w Pucharze Asów RBR oraz Pucharze eRki w pierwszym wymienionym Rajdzie kierowcy rywalizowali na śnieżnej nawierzchni, trzeba przyznać, że przed tym Rajdem nasi kierowcy przejechali bardzo wiele kilometrów testowych oraz w walce o punkty, nie przełożyło się to jednak na dobre pozycję.  Mateusz jadący Polo s1600 zajął 30, Maciek jadący Clio s1600 59, Daniel jadący w Polo 77 miejsce w generalnej klasyfikacji. W klasie kierowcy zajęli odpowiednio 6, 16 i 19 miejsce.

Kolejnym Rajdem w którym wystartował zespół RRT była I Runda puchar eRki, w której kierowcy rywalizowali tylko w klasie s1600 oraz A6, Magdziarz wybrał klasę A6 i pojechał w Ładzie Kalinie osiągając metę z 22(10 w klasie) wynikiem, Zarychta i Ślefarski wybrali klasę s1600, jednak pierwszy wybrał Hondę Civic osiągając 32(21 w klasie) miejsce, Maciek wystartował w Clio R3, kończąc Rajd na 44(28 w klasie) miejscu.

Rookie Rally Team - The Begining
RichardBurnsRally_SSE 2013-08-09 00-16-09-24Dziś rozpoczyna działalność oficjalna strona Rookie Rally Team'u. Będzie to miejsce w którym będziemy dokumentować udział członków naszego zespołu w Polskich lub międzynarodowych turniejach w grze Richard Burns Rally, najlepszego symulatora rajdowego. RRT to póki co mała, niemal "rodzinna inicjatywa". Obecnie zrzesza 3 kumpli, którzy swój wolny czas uparcie "marnują" na latanie po brytyjskich szutrach czy czeskich asfaltach. Zgodnie z nazwą naszego zespołu, dopiero zaczynamy poważną przygodę z profesjonalnymi rozgrywkami.

Mimo, że nie mamy wielkiego doświadczenia będziemy starali się działać możliwie jak najbardziej profesjonalnie. Stąd pomysł na tę stronę, gdzie będziemy "zaksięgowywać" nasze wyniki. plany na ten sezon zakładają starty w pełnym sezonie WRSMP, które będą naszymi docelowymi mistrzostwami. Zapewniam jednak, że RRT nie zabraknie w innych Pucharach zarówno w tych Polskich, jak i zagranicznych

Naszą podstawową bronią na ten sezon będzie Renault Clio S1600, jedno z najlepszych aut w swojej klasie. Dzisiaj odbyła się prezentacja naszego malowania. Kibice rajdowi na pewno zauważą podobieństwa do malowania Michała Sołowowa, czego nie zamierzamy się wstydzić. Jak wiadomo, niezbyt wielu znanych kierowców pochodziło z naszego, województwa świętokrzyskiego. Myślę ze skojarzenia będą naturalne :-)
Strona 15 z 15 << < 12 13 14 15
Fanpage RRT
 
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
 
RRT Intro
 
Miejsca gdzie zaglądamy ;-)




















 


299502 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 || EF IV by eXtreme Fusion © 2003-2005 | Theme DarkLion V.1 by www.lion67.at
Based on Theme Chromium by PHPFusion.org+ Theme Space by PHPTool.de + SATAN THEME Š 2005 Wooya/2Loud